Vijversburg in nieuw jasje

Vijversburg heeft een nieuwe huisstijl en een nieuwe website. Daarmee willen we laten zien dat met de uitbreiding van het park een nieuwe fase is aangebroken.

Het centrale thema van Vijversburg is ‘vol verrassing en verdwazing’. We willen de bezoekers verrassen, verbazen en laten verdwalen. Dat komt ook tot uiting in de nieuwe huisstijl. Het logo heeft verschillende (groeiende) vormen en kleuren, net zoals de natuur in de verschillende jaargetijden. Het lettertype is stijlvol en krachtig en past daarom goed bij de uitstraling van Vijversburg. De kleuren zijn afgestemd op de kleuren die Tobias Rehberger heeft gebruikt bij de kunstwerken in Tobias’ Tún. De huisstijl is ontwikkeld door vormgeefster Else Boekema van het bureau Harlingseboys.

Een extra element in de huisstijl zijn de foto’s gemaakt door fotografe Maartje Roos uit Hurdegaryp. Haar foto’s maken van het park een modern sprookje. Ze heeft foto’s gemaakt voor onder meer het briefpapier en voor de website.